Home »

Nov 30, 2014

Mesti ada

Setiap ibu seharusnya siap sedia Qaseh Gold Junior dalam peti ais di rumah SEBAB:

  1. Bila anak terkena selesema,batuk dan kahak terus bagi. Ia mengandungi madu dan habbatus sauda' sebagai penawar semulajadi penyakit ini dan membantu melegakan pernafasan. Kebiasaan hingus hilang dalam tempoh 24 jam tanpa perlu ubat doktor.
  2. Bila anak lemah dan tiada selera makan, mudah mengantuk ketika belajar berikan Qaseh Junior yang kaya kurma, mengandungi badam, bayam dan kismis yang sangat bagus untuk kecerdasan otak, menguatkan dan mencergaskan tubuh serta menambah selera anak.
  3. Bila anak tidak suka makan sayur dan buah serta kerap SEMBELIT berikan Qaseh Junior yang mengandungi 15 ramuan dengan 8 di antaranya adalah makanan sunnah agar si anak mendapat khasiat nutrisi bagi melengkapkan dietnya serta membantu penghadamannya supaya lawas. Ia kaya prebiotik dari gam arab dan kaya kurma sebagai pembekal serat untuk kesihatan dan kelawasan usus.
  4. Bila anak tidak membesar sejajar usianya berikan Qaseh Junior sebagai suplemen hariannya bagi membantu tumbesaran dan kesihatan tubuhnya. Ia membekalkan sejumlah nutrien, vitamin dan zat untuk kesihatan tubuh si anak.
  5. Qaseh Gold Junior tidak wajar ditolak dengan kebaikan makanan sunnah di dalamnya. Sedangkan orang Yahudi mengamalkan makanan sunnah dalam diet seharian untuk kekal sihat dan cerdik, mengapa tidak kita, umat Nabi Muhammad SAW sendiri? Hidupkan sunnahnya di rumah kita, raih keberkatan darinya. Mudah-mudahan anak bukan sahaja sihat fizikal, cerdas mental tapi juga soleh dan solehah!


Dapatkan Qaseh Junior sekarang.

Perkongsian ilmu tanpa batasan
Ida Kamilia Mudzakir

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...